Перейти до основного вмісту

7-А українська мова 16.09

 

Тема. Урок розвитку  мовлення. Написання есе  на тему «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!»  в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами

      Завдання сьогоднішнього уроку скласти і записати  есе на тему «Земле, барвінкова, дай мені здоров’я» в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами.

      Бліц-опитування:                                            

які стилі мовлення Ви знаєте?

назвіть ознаки публіцистичного стилю;

дайте визначення звертання;

наведіть приклади звертань;

які слова називаються вставними;

наведіть приклади вставних слів

      «Мікрофон» 

   Діти, поміркуйте, для чого вам потрібно вчитись складати  твори?

   Підсумок вчителя. Так, діти. Реалії сучасного життя вимагають від кожної людини грамотно висловлювати свої думки, аргументувати їх, відстоювати власну позицію.

      Поняття про есе.  Есе являє собою унікальний літературний жанр. По суті, це будь-який  короткий твір, написаний в приватному порядку з якого-небудь питання. Ключовою особливістю есе є його авторське оформлення – на відміну від стилів наукових та публіцистичних, що мають строгу специфікацію стилістики.

      Есе – це начерк, міні-твір, невеликий за обсягом, в якому є висловлення власної думки про любий предмет, своїх відчуттів, ставлення до світу.

     

      Правила написання есе.

Для написання есе потрібно пройти 4 етапи

1 етап – збір інформації за проблемою

2 етап -  аналіз інформації

3 етап – виявлення власної точки зору

4 етап – викладання власної думки                                                                       

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Написати есе на тему «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

7.12 Літературна студія

  ТЕМА: Літературні жанри і стилі. .) 1. Згадайте, що таке літературний рід. 2. Які літературні роди ви знаєте? Які особливості мають твори цих родів? 3. Із творами яких жанрів ви знайомилися на уроках зарубіжної літератури? 4. Який жанр ви можете назвати улюбленим? Чому?     .2. Конкурс літературознавців (р Учитель наводить визначення літературних жанрів, що їх учні вивчали в 5-8 класах. Учні називають жанри. Правильна відповідь зараховується тій групі, яка назвала її першою. У конкурсі перемагає група, яка дала більше правильних відповідей. 1. Один із основних жанрів народної творчості та жанр літератури. Епічний сюжетний художній твір про вигадані та фантастичні події. (Казка.) 2. Епічний прозовий твір, який характеризується однолінійним сюжетом, за обсягом посідає проміжне місце між романом і оповіданням. (Повість.) 3. Ліро-епічний алегоричний короткий твір, переважно віршований. Складається з оповідної частини та висновку-повчання. (Байка.) 4. Великий за
                                                           6 клас                                                   Українська мова Тема : Ступені порівняння якісних прикметників, їх   творення.                                                                                                                                               Творення ступенів порівняння якісних прикметників                                                               Вищий ступінь                                                                                         Проста форма   Корінь або основа   Нульового ступеня      +    -ш-,-іш-   дорогий- дорожчий дужий-дужчий близький-ближчий високий-вищий                    Складна   форма Більш         менш     +     нульовий ступінь широкий -   більш широкий вузький – менш вузький                                                                                              

Українська мова 7-Д 31.03

Повторіть параграф 32, виконайте завдання. 1. Прислівник – це А) особлива форма дієслова; Б) змінна самостійна частина мови; В) незмінна самостійна частина мови. 2. Прислівник виражає А) ознаку предмета за дією; Б) ознаку або приналежність предмета якійсь особі; В) ознаку дії, ознаку іншої ознаки, ознаку предмета. 3. Прислівники уночі, вчора, влітку, щойно за значенням належать до групи, що означає А) спосіб дії; Б) місце дії; В) час дії. 4. У словосполученнях бачив змалку, довго плакав, сприймають по-різному прислівники виражають А) ознаку дії; Б) ознаку предмета; В) ознаку іншої ознаки. 5. Усі слова є прислівниками в рядку А стрімголов, змалечку, вперемішку, босоніж Б стромляючи, важко, легко, спересердя В не раз, зроду-віку, до дому, час від часу 6. Усі прислівники належать до одного розряду за значенням у рядку А тепло, таємно,   близько Б вночі, швидко, жартома, хитро В довкола, згори, торік, зопалу 7. Усі прислівники я